piątek, 20 listopada 2015

001; Start!

Witam! Początki zawsze są trudne, chyba nie tylko ja tak uważam. Akurat z blogosferą jestem związana już jakieś dziesięć lat. Swojego pierwszego bloga założyłam, kiedy byłam w pierwszej klasie szkoły podstawowej. Jak to dziecko, prowadziłam bloga o bajkowych wróżkach czy o innych animowanych filmach. No i przyszedł taki czas iż zaczęło mi tego po prostu brakować. Blogspot to dla mnie czarna magia, odkąd pamiętam to urzędowałam na onecie. Moja "kariera" skończyła się wraz z aktualizacją serwisu.


Tym razem będzie kompletnie inaczej. Trzeba zmian. Chcę szkolić swoje umiejętności pisania a także dzielić się z Wami swoją pasją. Czasami będzie o wszystkim i o niczym. Nie chcę tutaj napiętej atmosfery, bez żadnych ograniczeń. Recenzje artykułów plastycznych, rysunki, tutoriale, fotografia i moje biadolenie.
Jestem uczennicą klasy drugiej liceum ogólnokształcącego. Z tego również powodu posty nie będą pojawiać się regularnie. Nauka zawsze na pierwszym miejscu! Chyba, że zła pani od biologii przestanie robić kartkówki 3 razy w tygodniu...


A żeby nie było, że tylko gadać/pisać/nudzić potrafię - rysunek. Jeszcze świeżutki. Zajmuję się stylem mangowym, od czasu do czasu walnę sobie jakiś portrecik, ła co!

1 komentarz:

  1. Fajnie, że wróciłaś do blogowania i że chcesz pisać i tym co robisz i co lubisz :) Życzę powodzenia. Będę zaglądać :) Zapraszam też do siebie : eternalrebel55.blogspot.com oraz ariannaeyes.blogspot.com :) Pozdrawiam Rebel :)

    OdpowiedzUsuń